Reklamacje
Sprzedający nie udziela gwarancji na Towar. Towary objęte są rękojmią. Sprzedający odpowiada wobec Kupującego za wady produktu na zasadach określonych przepisami ustawy Kodeks cywilny oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Szczegóły i warunki reklamacji znajdziesz w zakładce Regulamin.
Jak dokonać reklamacji krok po kroku?
1. Napisz/wypełnij i wyślij zgłoszenie mailowo
W pierwszej kolejności zgłoś nam reklamację mailowo, bez odsyłania produktu poprzez chat na stronie lub mail: kontakt@pyspace.pl.
Możesz także napisać zgłoszenie samodzielnie.
Pamiętaj, aby zawrzeć w nim:
- numer zamówienia,
- kod/nazwa reklamowanego przedmiotu,
- dokładny opis wady/usterki reklamowanego przedmiotu,
- zdjęcia obrazujące wadę/usterkę,
- żądanie związane ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
2. Poczekaj na odpowiedź sklepu
Niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości ze głoszeniem reklamacji, zapoznamy się z nią oraz poinformujemy Cię o potrzebie odesłania produktu do analizy lub jej braku.
Staramy się rozpatrywać reklamacje zdalnie, aby nie narazić Cię na potencjalne koszty związane z nieuzasadnionym odesłaniem produktu.
3. Oczekuj na decyzję
W przypadku możliwości rozstrzygnięcia reklamacji w trybie zdalnym, poinformujemy Cię o naszej decyzji oraz wskażemy dalsze kroki postępowania. W momencie, kiedy zdalne rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe, poprosimy Cię o odesłanie produktu. Nie odsyłaj go bez wyraźnej prośby z naszej strony!
Reklamacja dotycząca stanu przesyłki
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki prosimy o niezwłoczne spisanie protokołu szkody z kurierem oraz głoszenie tego faktu przesyłając skan lub zdjęcie protokołu na adres kontakt@pyspace.pl.
Zwroty
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów opisanych w II pkt. 5 oraz IV pkt. 13 Regulaminu.
Szczegóły zasad zwrotu/odstąpienia od umowy zawarte są w zakładce Regulamin.
Jak dokonać zwrotu krok po kroku?
1. Napisz/wypełnij i wyślij oświadczenie
Zgłoś nam chęć zwrotu mailowo, pamiętając o podaniu numeru zamówienia oraz nazw/kodów produktów, które chcesz zwrócić.
Dla Twojej wygody udostępniamy również Formularz zwrotu, który możesz łatwo uzupełnić i wysłać na kontakt@pyspace.pl.
2. Przygotuj produkty do wysyłki
Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć produkty, ponieważ to na Tobie spoczywa odpowiedzialność odesłania ich w nienaruszonym stanie. Jeżeli masz możliwość dołączenia wydrukowanego formularza do przesyłki - zrób to! Ułatwisz nam rozpatrzenie zwrotu, dzięki czemu szybciej otrzymasz informację zwrotną.
3. Wyślij produkty
Sugerujemy, aby meble odsyłać za pośrednictwem DTS / Zadbano dla zachowania bezpieczeństwa ich przewozu.
Koszt zwrotu Produktów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą zależy od sposobu realizacji zwrotu przez Klienta (m.in. wybranej firmy transportowej) i może wynieść nawet 136 zł za sztukę.
Adres do wysyłki:
ANTWERP FP SP. Z. O. O.
Sokołowska 24 (rampa 51)
05-806 Sokołów